1. maj 2012

Instaspam #3



Så er jeg tilbage med endnu en omgang instaspam! Og som i kan se er der sket en del siden sidst. Jeg har været i zoo - derfor billede af løven, været til påskefrokost og fået den lækreste gulerodskage ever som lignede en påskekylling (så hvis i troede at i havde fået den bedste - tro om igen, eller kom med et stykke og prove me wrong!), så er jeg blevet accepteret på mit drømmegymnasium (woop woop!), frådet fucking lækker ben and jerry's på fars regning, været vild i rumble, savlet over Leonardo DiCaprio i titanic, frådet noget mere, drukket verdi med stil, været partyuartig med min bedste veninde, nydt solen og foråret og sidst, men ikke mindst, frådet lidt mere! //Anna
Hvis i kunne have lyst til at følge mig, hedder jeg annaprudholm.  Hvad hedder jeres i? Ville elske at følge jer!!

1 kommentar:

  1. Hej How we pose
    Virkelig fin blog i har jer.
    Vi følger jer nu, og håber, I måske har lyst til at følge vores nyopstartet blog?
    - Anna x Sine
    http://byannaetsine.blogspot.com/

    SvarSlet