25. mar. 2012

Instaspam #2



En omgang instaspam (har hugget ordet fra Anne Louise), med ting jeg har fordrevet tiden med i det sidste stykke tid. Været til koncert med Gavin (det er godt nok noget tid siden, men synes ikke i skulle snydes for dette snapshot af ham!), haft mange indlæg på bloglovin' jeg mangler at læse, hygget på baresso med chai latte, og kaffe, og været samme med min dejlige bedste veninde, plejet tømmermænd med Burger King, fået gratis Agnes Cupcakes, drukket mere chai, læst magasiner, nydt lækker juice på Joe and the juice, spist voldsomt lækker pandekage, været på serenity cupcakes med søde Astrid, spist frådern morgenmad med dejlige piger i det skønne vejr, set "the hunger games", sendt tegninger i Draw something (i ser her en tegning af næsehår?!) og så har jeg fået nye Vans til kun 200(!) kr! I kan måske se at min hverdag er meget mad-præget! Det hænger nok sammen med at jeg elsker mad (indsæt fjoget smiley her) //Anna

8 kommentarer:

  1. Rigtig fint at se billeder fra din Instagram :) Må man spørge hvordan du har lavet collagen? :)

    /Simone.
    www.aheartwithfashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lavet collagen i Picasa. Det er super nemt! //Anna

      Slet
  2. åååh jeg elsker foodspam!!! Skønne stemningsbilleder :) Nu bliver jeg jo lidt nysgerrig; Hvor har du dog fået Vans til 200,- henne??

    SvarSlet
    Svar
    1. Min onkel har købt dem til mig til et lagersalg i Aalborg! //Anna

      Slet
  3. Skønne billeder!! Hvad hedder du på instagram? :* Elsker jeres blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hedder Anna Prudholm - Tak hvor er du skøn! //Anna

      Slet
  4. Årh hvor ser det skønt ud.. Jeg har lige fået en mega pangekage-crave! Tak for det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Jeg kunne virkelig også godt bruge en lige nu!! //Anna

      Slet